Doel 4: een prachtige ketting maken voor mezelf

Ik ben zo’n type dat tijdens de kleiles enthousiast begon, het soms zelfs tot een asbak bracht, maar aan het eind met mijn vuisten op de klei wilde slaan. En dat ook deed. Het liefst wilde ik er al vrij snel mee gooien eigenlijk.

Zo ging het ook met mijn ketting. Ik ben een hele tijd geleden begonnen met het maken van sieraden en wonderwel vond ik het heerlijk. Helaas kreeg ik last van mijn pols en daarna werd ik vooral heel ongeduldig. En ja, ik heb ermee gegooid. Ik heb ook vele kralen laten vallen, ben heel vaak opnieuw begonnen en heb het geheel opgeborgen.

Tijdens mijn nesteldrang wilde ik het geheel op marktplaats zetten, maar al snel was ik weer aan het freubelen en ik vond het weer heerlijk. Ik heb 5 leuke armbandjes voor de dochter van een vriendin gemaakt. Toen ging het weer mis. Een elastiekje knapte, ik vond niet de juiste kralen, liet een doos vallen, een berg hormonen en maar weer heel vlug opgeborgen.

Kortom, die ketting gaat er dus niet komen, maar ik heb wel mijn best gedaan en dus is dit doel nu doorgestreept. Echt! Ik ga niet weer met kralen gooien, maar wacht tot ik mijn innerlijke rust gevonden heb en als dat gebeurd is, ga ik weer starten. Tot die tijd heb ik ‘m lekker doorgestreept!

0 Responses to “Doel 4: een prachtige ketting maken voor mezelf”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

tweet

Oeps: Twitter reageert niet. Wacht svp een paar minuten en ververs deze pagina.

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Doe mee met 11 andere volgers

november 2011
M D W D V Z Z
« Okt    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Web Statistics Clicky

